fredag 23 december 2011

Dan före...

dan före dopparedan.

I morse var jag lika trött som vanligt och satte iväg mot jobbet. På plats var det fullt ös - årets sista jobbdag inledd.
Pga en rad olika anledningar som ni inte vill höra om här så har jag i ett par dagar vart i större behov av toalett än vanligt och då försvinner allt vatten från vår byggnad, tillfälligt tänkte jag och var i behov av att gå ganska snart ändå. Då fick vi mail av receptionisten som meddelar att det är pga en lite större läcka på huvudledningarna och stora delar av Solna/Sundbyberg är utan vatten och att det kommer ta sin tid att laga.
Jag tackade för mig och gick till tåget.

Hemma jobbade jag en del med saker som gick att lösa hemifrån och körde dessutom en tvättmaskin. Ett tag innan 4 hämtades våra gryn hem - julledigt!

Vi badade, såg på tv, åt mat osv. Rätt vad det bar dök min lillasyster upp - något kidsen inte hade en aning om och det var succé så vi var uppe lite längre ikväll. Jag var uppe alldeles för länge men har knappat in räkningarna samt ordnat med ett ärende hos försäkringskassan medan jag umgåtts med sis.

Nu måste jag verkligen sova - jisses vad mkt klockan är! Natti!!

Inga kommentarer: