onsdag 14 mars 2012

Klagar mer...

Läs inte om du inte orkar höra..

Är verkligen less på denna dunderförkylning på alla plan nu.
ALLT blir lidande!
Hemmet börjar likna ett bombnedslag, familjen har världens tråkigaste fru/mamma, jobbet undrar vem den där Anna som är anställd är och min kropp undrar varför den misshandlas så.

Idag har jag bestämt att nu ska jag bli frisk! Jag ska vädra ut sjukan, jag ska klä på mig och fixa till mig - får skippa spacklet då ögonen inte fixar sånt, jag ska försöka äta mat vid rätt tider och jag ska försöka att inte sova bort all tid. Jag ska göra ett par administrativa ärenden på datorn och innan familjen kommer hem ska jag städa av diskmaskinen.

I morgon ska jag vara frisk, i morgon ska jag till jobbet. Så det så!

I helgen fyller jag år och då ska detta vara borta och glömt!

1 kommentar:

Hafen75 sa...

Tankens kraft, Anna. Den ska inte underskattas!

Krya på dig nu! :-)