lördag 3 mars 2012

Min lilla kamin.

S sover självklart skitkasst. Hon är ju sjuk. Men hennes förbannade termostat alltså, den sätts helt ur spel när hon får feber. 1 timme har gått sedan hon fick panodil och hon är verkligen stekhet. 39,3 - ok under 40 iaf men det blir till att ställa klockan för att få i mer medicin.

Hon hostar så hon kräks och är helt igenbommad i näsan så hon riktigt drar efter luft och nu när hon fått lite nässpray släpper det minimalt och allt hamnar i halsen istället. Hon bad om vatten och får panik då inte ögonen går att öppna alls...

En förkylning... Med wtf... Ge skiten till mig istället - please! Låt mina finaste vara... Får se när jag ska få sova ngt i natt - inte än på bra länge iaf - det är ett som är säkert. I morgon blir det nog till att börja med en kur slemlösande för min prinsessa.

Inga kommentarer: