söndag 11 mars 2012

Life goes on..

Även om man är helt däckad, igentäppt, hostar så man kräks och inte får sova... Även om man kippar efter luft, är så igentäppt i öronen så det låter som man fyllt öronen med gips och man blir slut av att fixa håret så fortsätter livet lixom ändå.

Barnen ska till dagis i morgon och när S var där senast - för över en vecka sedan minns jag att hon fick slut på blöjor - något som behöver fixas inför i morgon, i veckobreven som skickats ut ber de efter galonvantar och stövlar - måste oxå fixas... Jag måste därmed klä mig, försöka gömma min illröda fnasiga näsa och ta mig till centrum.

Bra uppvärmning - i morgon ska jag ta mig till jobbet för nu har jag banne mig vart borta mer än jag vart där senaste månaderna och det känns inte bra alls.

Inga kommentarer: