onsdag 16 november 2011

Yrsel..

Ja idag har vart en snurrig dag - ordagrannt. Gick upp, duschade, klädde mig och barn, lämnade på dagis och drog till det försenade tåget. Väl på arbetsorten köpte jag en macka och småjoggade till byggnaden jag jobbar i. Klev in i hissen och klämde till på 9, våran våning... På vägen upp började jag känna mig konstig, skakig och svajjig, klev ur hissen och hela rummet snurrade, ringde på på dörren då jag inte ens orkade tänka på vart jag stoppat nyckeln... sen minns jag ärligt talat inte mer... Kröp nog in, satte mig på golvet och kvicknade till med chefen brevid... Som det snurrade!
Det minskade under dagen, övergick i huvudvärk, lättare yrsel och en känsla av att vara smått bortdomnad i hela kroppen. Minnet har vart taskigt och jag tänkte åka hem x antal gånger.

Satt ändå där till 16.00, åkte hem, käkade osv. Någon gång under kvällen har det blivit ännu bättre - men inte bra. Jag som nästan tänkte skjuta upp den läkartid jag har inbokad nästa vecka, tycker jag mått rätt så bra...

Jag har sytt ikväll. Vad går att beskåda på gosnutta.blogspot.com om man vill. Har blivit av med en del oxå på tradera, alltid skoj!!

Nu ska det sovas, i morgon ska det jobbas - och sys lite mer :)
Natti!!

Inga kommentarer: