söndag 20 november 2011

Helgen slut...

Nu är helgen tvärslut, jag ligger på kudden o vill bara skriva av mig innan jag stänger ögonen. Vi fick en del gjort igår, åt sedan smarrig middag i glodde lite på tv. Fixade en julklapp som det skall sys tillbehör till och vi somnade vid 23.

I morse vaknade jag 07.23 men sov inte lika gott i natt. Var uppe med näsblod mm.
Vi satte oss i soffan med morgonkaffet och planerade julklappar och beställde det som gick - resten får shoppas i affär.
Efter frukosten åkte vi till Willys och storhandlade för 2 veckor framöver och sedan körde vi till Hedemora och hämtade våra älskade små. Fast vi haft det bra - vet att de haft det bra osv så längtar jag så enormt efter dem då de är borta.

Hemma har vi käkat smarrig middag, lekt massor, nattat barn o jag har virkat en del.

Nu ska det sovas så man kommer iväg till dagis och jobb. Natti natti!!

Inga kommentarer: