torsdag 23 februari 2012

Jag.

Nu är S inne i en period då hon inte sover så bra igen. Resultatet är då att inte jag heller gör det. I natt igen har hon vaknat med max 40 minuters mellanrum och skrikit och gnällt. Det är inte plättlätt att somna om igen då man vaknat av att ngn gallskriker.

Detta gör mig så ofantligt trött på dagarna. Jag klarar inte att vara trött utan kraschar psykiskt, mitt minne sviker mig totalt, jag får värsta koncentrationssvårigheterna och jag blir löjligt långsam. Ingen höjdare då man försöker jobba.

Jag har tagit på mig för mkt på fritiden också. Det är inget jag vill boka av som kommer nu men kommer vara försiktig med hur det blir framöver sedan. Jag har så mkt jag vill göra i hemmet men som det är nu hinner jag inte mkt och jag blir hyperstressad av att ha det så.

Måste sätta lite nya riktlinjer för mitt liv för nu är det inte så bra. Tyvärr.
Visst - jag är duktig att klaga osv men jag har mkt bra i livet oxå - men dettA mår jag faktiskt dåligt av emellan åt. Framförallt tröttheten då - den fixar jag inte alls.

Inga kommentarer: