lördag 4 februari 2012

Mello.

Mello-tittar.
Sis gav upp rätt snabbt, tror mina barn höll igång lite för mkt.
Direkt alla bidragen var genomkörda gick D o M upp o lade sig och S såg sin chans o tog mormor i handen och knallade efter.

Här sitter jag själv kvar. Så det kan bli... Tänkte lämna mina kommentarer om ngn mot förmodan skulle vara intresserad öht.

1. Jean banan - skojjig låt som jag inte kommer lida av att behöva lyssna på då barnen ska lyssna men jag kommer inte ha den på min egen spotifylista direkt.

2. Abalone dots - trevligt med instrument på det sättet men inget jag fastnade för.

3. The moniker - gillar inte honom och inte hans musik, tyvärr.

4. Afro dite - ingen kommentar.

5. Dead by april - passade mig som handen i handsken. Underbar!

6. Marie serneholt - så där... D tyckte hon var en jättefin tjej.

7. Thorsten Flinck - överraskade!

8. Loreen - diggade den! Blir sugen på att dansa och sjunga med.

Slutsats - jag röstade på Dead by April & Loreen.

Inga kommentarer: