onsdag 11 januari 2012

Bla bla bla...

Ja, just nu känns det lite så. Önskar att jag hade ork att starta datorn och skriva om alla miljoner olika saker jag har i skallen. Istället ligger jag här i sängen och tummar fram orden på min iPhone medan resten av familjen sover gott.

Jag hade en bra dag på jobbet idag. En dag med totalt kaos men jag var mkt glad, hela vägen hem. Sen försökte jag fortsätta men stötte på hårt motstånd men tycker jag kämpat väl.

Tyvärr har väl inte eftermiddagen fortskridit som man kan önska men inga katastrofer.

Jag har hjärnspöken. De kommer mer sällan just nu - tycker jag klarat mig väldigt bra senaste tiden - men nu är det en handfull som tränger sig på, de har alla en sak var de förpestar mitt liv med, de får mig att må sämre om och som inte tillåter mig må så bra.
Jag vet inte heller vad jag skall göra åt dem :(
Så är livet just nu.

Har en del auktioner på tradera och de har gått över förväntan. Har bara hunnit få ut en bråkdel och har MASSOR kvar så nu är det bara att fylla på med nya saker, skönt att bli av med lite samtidigt som det är skoj att spara pengarna och se hur mkt det blir - kanske att göra ngt skoj för i sommar?

Nej, nu måste jag sova. Ska försöka få med mig ett par sålda saker i morgon och posta så jag behöver komma upp i tid.

Har ett par saker till att skriva om man orkar inte nu - Natti!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Skickar en varm kram till dig, Anna!