måndag 9 januari 2012

Grattis!

Min älskade älskade skrutt.
Min prins. Ögonen tåras, jag är trött men blir rörd oxå. Bara av att tänka på hur fruktansvärt mycket jag älskar honom, älskar dem båda.

I 4 år har jag varit mamma, i 4 år har D funnits i vårat liv. Omtumlande år och han har verkligen förändrat mitt liv på alla plan.

Har haft en hemmadag med barnen. Dagis har vart stängt pga att det var planeringsdag. Först sov vi länge. S sov vidare efter att M, jag o födelsedagsbarnet smugit ner till vardagsrummet. M skulle jobba så vi kastade oss över presenterna genast och M lämnade en lycklig son då han åkte. Han lämnade även en mamma som fick 2 timmar legobyggnad framför sig :)

Blixten, vad annars...
Här är en av presenterna som glömdes kvar i Mora igår men som kom till Bålsta på kvällen ändå :)

Vi har lekt som galningar idag, vi skippade lunchsoven och hela paketet. Lek, lek, lek..
Då M kom hem hade D beställt pannkakstårta till middag :)

På bilden har vi hunnit plocka bort ljus i allt...

Efter middagen bakade D o jag chokladbollar vi tänkte att han kanske kan få bjussa på på dagis i morgon, barnen har badat och efter nattningen har jag sytt. Alla försenade julklappar till fröknarna på barnens dagisavdelningar är klara nu :)

Jag har lagt mig, ska upp i ottan i morgon och bör sova nu...

Har MASSOR av annat att skriva om men orkar inte samt att jag har huvudvärk hela förbaskade tiden så sova är nog på sin plats. Mer i möra dock - Natti!!!

Har som sagt haft en kanondag!!!

Inga kommentarer: