tisdag 3 januari 2012

Sömnen som svek.

Ja, S har verkligen sovit som en kratta - det innebär även att hon håller mig vaken. Har ofta fått sova lite men detta slår nog alla rekord.

Hon har en av 4 hörntänder påväg igenom - kan det bero på det? Har inte så överdrivet mkt erfarenhet av att det ska bli så himla stora problem i samband med tänder.

Hur som, jag har packat som en dåre hela kvällen igår och hela morgonen idag - mediciner, kläder, flaskor... Senare bär det av för dem norrut. D o S som leker med farmor för andra dagen nu åker till Mora till mormor, morfar och moster. Där ska de vara till fredag då M och jag åker efter och stannar över helgen - längtar!

Kan bara säga att skulle M snarka så han väcker mig i natt - då ligger han risigt till ;)

Konstigt det är att man längtar efter barnen redan innan de ens åkt och jag inte hunnit komma fram till jobbet än bar för att man vet att man inte ska få träffa dem på flera dagar...

Inga kommentarer: