torsdag 26 januari 2012

I säng.

Nu ska jag ge mig på den där sömnen igen. Ska bara skriva ett par rader innan.

I dag var jag trött - ingen nyhet så klart men nu börjar skallen stänga ner - minnet är väck, balansen kass och stubinen blir lite kortare. Den som får lids för det är M. Han får bog höra mer än han behöver men sånt jag vanligtvis släpper rätt snabbt hänger lixom i.

Jag jobbade, blev lite mindre fokus idag på förmiddagen då vi hade en mkt spännande tennismatch på kanalen som tog mångas fokus.

Hemma var utfodrade barn som hämtats av farmor idag, farmorn och min M som lagade middag.
Vi åt och sedan lekte barnen duktig och så var det dax att sova. S har tagit från 1 timme till 2 att natta innan men idag somnade hon på 10 minuter och det var en underbar känsla.

Egentiden gick åt till att sy början på ett lapptäcke, en vimpelrad och en haklapp som ännu inte försetts med någon kardborre. En bra skörd!

Nu är det sömn som hägrar och vet ni - just nu är jag trött och ögonlocken tunga... Jag gör ett försök!
Natti!

Inga kommentarer: