fredag 27 januari 2012

Dagen...

började trist med inställda tåg osv. Väl på plats på kontoret blev det bättre och bättre och nu när jag är på väg hem känner jag mig glad i själen.

På förmiddagen kom ett överraskande, spännande och roligt telesamtal.

En ca 5 timmar lång tennismatch engagerade i princip hela kontoret.

Alla haklappar på tradera gick till försäljning.

Det var väl de saker jag kan nämna även om jag inte fördjupat mig i ämnena.

Jag har även fått ordning på en sida på facebook där jag ska presentera sakerna jag syr lite. Måste bara få mina tyger så ngt av det jag ska visa finns hos mig fysiskt också, jag har ju sålt allt nu ;)

Nepp, nu åter till det negativa med detta pendlande - själva tågåkandet - jag har börjat bli löjligt åksjuk :(
Dax att kika genom fönstret.

Inga kommentarer: