söndag 15 januari 2012

Kalasande…

Ojojoj – en sån helg för en 4-åring.
Kompisar, kalas, paket, ballonger, tårta, bullar, lek och bus.
Lördagen hela eftermiddagen och idag kom kusin-vitamin och gjorde denna eftermiddagen värd. Tänk jul hemma, jul hos mormor o morfar, kalas hos mormor o morfar, födelsedag hemma, kalas hemma o så kusin idag… Blir svårt att vänja honom av vid att uppvaktas nu ;-)

Snart är det dax för lillasyster istället. Födelsedag ena dagen, kalas en annan, mormor o morfar vid ännu ett annat tillfälle och så försöka få till ngt med farmor o kusiner.

Just nu känns det mindre spännande att ordna eget kalas i mitten av mars sen ;-)

Vi väntar och längtar efter snö. Den verkar dock hålla sig undan =(
Hade gärna velat åka lite skidor med mina fjun. Får se om det blir någe. Ska hur som se till att komma upp till mina föräldrar snart igen. Men nästa helg då jag tänkt smita upp så blev vi bjudna på barnkalas både lördag + söndag som inte går att missa så det fick bli att planera om.

Då så… kanske ska ta o stänga ner detta. Hade velat sy – abstinensen sätter till på riktigt nu. Bordet åkte bort inför julen – fram strax efter – bort till nyår – fram igen – bort för kalaset – nu ska det fram igen.
Sen tar jag inte bort det mer tror jag… Ska banne mig lära mig den där overlock-maskinen oxå för nu skall det sys seriösa saker ;-)
Vänta ska ni få se!

Nu är det natti natti.

Inga kommentarer: