söndag 15 januari 2012

Tråkig.

Ja, jag är så förbaskat tråkig. Jag är inte sugen på att hänga ut saker ur mitt privata liv hur som även om jag ibland delar med mig för av för stora delar på vissa plan.

Mitt liv är inne i en svacka för tillfället. Ni som följt mig känner nog igen att de kommer titt som tätt. Just nu är jag inne i stora djupa funderingar som inte har någon som helst utväg eller lösning på ett bra sätt – det enda rätta är att förtränga det hela – får se om det ens är möjligt denna gången…

När dessa svackor uppstår – som inte går att ventilera här – blir det tyvärr lite bloggtorka. Det upptar så pass mkt av mitt medvetande också att jag inte har så mkt annat att skriva om just då.

Postar detta inlägget så jag inte blandar ihop sånt tjafs o babbel med annat och försöker få till ett annat om helgen. Om jag inte går o lägger mig istället…

Inga kommentarer: