lördag 28 januari 2012

En lördag...

En helt underbar sådan! Sov som vanligt för lite inatt men det har vart full fart ändå.
Glutenfri frukost lät mig dessutom må hur bra som helst som omväxling från tidigare helger.

Vi drog till centrum, händer inte så ofta nu för tiden. Jag gjorde synundersökning och fick med mig ett par paket linser hem - att jag blev dödligt kär i ett par nya efva attling bågar ska jag genast förtränga...), vi åkte rutschkana, shoppade barnkläder på lindex, åt pannkaka på fiket, handlade på Ica... På vägen hem somnade min S med handen i påsen med lördagsgodis :)

Jag har sytt ett test av en liten gosing som faktiskt blev helt ok - den lade D beslag på med en gång.

Nu myser S o jag i soffan och ser på Pippi medan killarna dragit igång med bak i köket - en riktig myslördag!!

Jag VET att inte S ska sitta framåtvänd men det fick bli så idag när hennes riktiga stol var tillfälligt borta!!

Inga kommentarer: