söndag 1 januari 2012

Nöjd?

Liten kort uppdatering om min vikt - superintressant va?!

Ställde mig på vågen i morse med visst minne att jag hade ett mål som var satt till årsskiftet... Har inte lagt så mkt energi på detta om jag ska va ärlig, mitt syintresse har tagit all tid som jag innan tänkt ha till att träna och motionera.

2011.02.18 vägde jag 81.5 kg och hade ett midjemått på 90 cm.

Satte ett mål till årsskiftet på 70 kg och midjemått på 80 cm.

Morgonens resultat var en vikt på 70,8 kg och ett midjemått på 75 cm - inget att skämmas över eller hur?!

Men men... Ett helt år framför mig nu och jag har inte haft tid att tänka på eventuella mål i detta ämne... Men det kommer att luta åt att försöka öka mängden motion och det är ju inte svårt alls just nu :)

1 kommentar:

Linda sa...

Vad kul! Grattis, Anna!!