torsdag 18 augusti 2011

Det går snabbt.

Dagarna går så löjligt snabbt. Torsdagen är över nu och det är en dag kvar innan det är helg igen. 2 dagar ledigt och sedan 2 dagar då jag är föräldraledig för inskolning. Sen 3 dagars jobb innan helg igen...

Snart är ju julen här på riktigt! I dag gav jag mig ut i handeln och tro mig eller ej men tankarna gick till julklappskalendrar och julklappar. Har faktiskt sett lite av varje och jag överväger att köpa årets första paket i nästa vecka.

Låter hur bra som helst men ni får se sen runt andra advent då jag stressar som en dåre för att få ihop klappar.

Julpynt och julkort har jag oxå i tankarna, hur ska detta sluta? Gör iofs inget att vara ute i tid, jag har 2 kalas till januari att planera för oxå.

Ja, nu rullar vi hemåt. Later :)

Inga kommentarer: