fredag 26 augusti 2011

Upp och ner...

Ja, inte mkt som känns som det ska just precis nu. En helskum vecka blev detta utan en enda dag på jobbet. Måndag och tisdag blev inskolningsdagar för mig. Sen blev jag ordentligt krasslig och har faktiskt vart hemma resten av veckan. Kollade bakåt i bloggen och såg att senaste inlägget var gjort i torsdags, fick för mig att jag missat skriva nåt på fredagen men nej - det är ju fredag nu!

S har vart snörvlig, i går var vi lite fundersamma på hur det stog till så hon fick vara hemma - hur pigg som helst. Idag var det därför sista dagen på inskolningen för henne så på måndag är det skarpt läge!

Om S är eller nyligen vart snorig så hostar hon sig genom nätterna så även ikväll. Har sprungit som en jojjo upp och ner för trappan men just nu verkar det ha lugnat ner sig dock *peppar, peppar*.

Jag har parkerat mig på madrassen brevid donnans säng för säkerhets skull, håller tummarna för en bra natt och en genomfrisk familj i morgon bitti!

Har sett en film ikväll, mellan springandet upp och ner för trappen. Vi såg "hur många lingon finns det i världen" med glada hudik, helt underbar! Jag är kär i dem allihop!

Hade lite sällskap här hemma i förmiddags:

Sofie blir en stor tjej ;)

Prinsen ääääälskaaar sina nya byxor;

Synd att tofsarna bara får sitta i Max i 2 minuter...

Gonatt folket!

Inga kommentarer: