fredag 19 augusti 2011

Fotoblogg.

En del bilder gör mig så glad. Dem har jag samlat i en liten blogg som jag tänker fylla på i eftersom (både framåt och bakåt i tiden).
http://annapannafotar.blogspot.com/

Jag skulle så gärna vilja ha tid att öva på fotografering för det är så skoj och finns så mkt att lära. När barnen blir stora och inte längre vill hänga med sin mamma hela tiden ska jag nog gå en kurs. Men då finns det ju inte några små söta barn att fota – bara att hoppas de blir linslusar båda 2 så man kan få vara med på fotbollsträningar, ridlektioner o allt och fota då =)

2 kommentarer:

Therese sa...

Hallå! Vilka fina bilder du har tagit! Jag själv är svag för svartvita bilder. Nästa gång vi kommer till Bålsta måste vi ses! Kommer ni vara hemma något på höstlovet eller jobbar ni? Kram så länge.

Lycklig fru sa...

Skoj! Den bloggen läggs till i favoriter :)