söndag 14 augusti 2011

Grönan!

I dag hade vi inte så mkt planerat för. Mkt att förbereda med dagisstarter och allt. Men hur skoj är det?

Första tanken var Skansen. Våra vänner nämnde det igår eller när det var så vi kollade möjligheterna men de kunde inte. Då mindes vi att barnens farbror sagt igår att de siktade på Grönan idag. Vi har ju säsongskort till entren och minst ett halft häfte med åkkuponger kvar så vi hakade på. Det blev en mkt lyckad dag för oss alla.

Mina fina då vi kom fram till Djurgården.IMG_5017
S och D med kusin M.
IMG_5022
D med mig i kaffekopparna.
IMG_5029
Jag och D i elefanterna.
IMG_5033
Springa lite medan maten kommer.
IMG_5035IMG_5036
Kusin M och D käkar pannkakor.
IMG_5043
Väntar på Mojje.IMG_5048IMG_5065
S dansar som en galning. Ska försöka slänga in en filmsnutt sen o se om jag får det att fungera.
IMG_5078
Hela familjen Eriksson i Skrattkammaren.
IMG_5110
Haha…
IMG_5111
Kanske snart om vi lyckas komma igång med vårt nya liv ;-)
IMG_5122
S älskar farfarsbilarna. Dem får hon ju åka i!
IMG_5128
Pigg kille på väg hem…
IMG_5138
Hemma. En lika trött S.
IMG_5140

I morgon börjar allvaret. Barnen ska på dagis – även S! Första dagen! Jag har märkt kläder, skor, regnkläder mm på löpande band här på kvällen och är inte helt klar än. S går ju max 1 timme i morgon så man får lägga fokus på D’s pinaler.

Nåt konstigt händer just nu. Jag är öm i hela kroppen, tarmarna, utanpå hela bålen, blöder näsblod, är konstant törstig och trött som en tok… Undrar vad det beror på…

Hur som, jobb i möra igen så nu är det väl sängen som gäller.
Natti natti!

Inga kommentarer: