tisdag 23 augusti 2011

Förkyld.

Shit vad dagarna går snabbt!
Igår gick det ju helt ok med dagis och allt. Gjorde det idag med iofs. D blir lite ledsen vid lämning men ber att få stanna lite längre då han hämtas så det är nog ingen fara.
S verkar vara lite småledsen till och från hela dagarna :( Då jag kommer sitter hon nöjt i sin stol och äter sin lunch både glad och nöjd. Det blir nog bra, tror både fröknar och jag.
I morgon är första dagen för henne med vila på dagis. Vila i vagn... Jag säger bara "good luck", håller tummar och tår men ska ärligt erkänna att speciellt mkt hopp om att det ska funka har jag inte. Men ungefär samma inställning hade jag när D började om att sova på en madrass på golvet bland massa andra barn. Min gissning är att även detta kommer funka kalas. Men jag tror det först då de säger det.

S har sovit megaoroligt ikväll, just nu är hon lugn! Jag har jobbig rethosta, täppt näsa och ett rinnande vänsteröga... Hoppas det vänder nu.
Ska försöka ta mig till jobb i morgon iaf så nu är det dax att sova lite!

Fick mail idag om att alla mina mönster är skickade. Måste pigga på mig så jag orkar sy varje dag sen!!!

1 kommentar:

Josefine sa...

kul det där med sovandet. har en inskolning just nu där mamman sa att det ej skulle gå på madrass. dag nummer 2 så sov barnet perfekt på madrass och mamman var mäkta chockad!