söndag 28 augusti 2011

Har mått bättre...

Nepp. Har nog varit hemma lite väl länge nu men jag börjar må rätt så kasst psykiskt. Är less på det mesta just nu. Hemmet går mig på nerverna - vi har aldrig haft ordning på sakerna, aldrig någonsin. Å jag är helt beroende av andra vad gäller att få ner och upp saker på vinden.

Då barnen vart lite krassliga så har vi varit hemma mkt denna helgen och jag har sån idetorka att vi mest bara tjafsar, gnatar och gnäller.

Nej, jag ska rycka upp mig. Från och med nu ska det bli ändring på mitt liv!

Lite utevistelse hann vi med trots vädret som snabbt växlat mellan åska/regn/kraftig vind/sol.

2 kommentarer:

Josefine sa...

kramar! hoppas känslan vänder snart.

Linda sa...

Åh vad jag känner igen känslan, just idag har jag och Tive haft en sån tråkdag, att jag bara vill skrika rätt ut...Vi bor på en byggarbetsplats, inomhus är det saker högt och lågt, Tove var inte på sitt solskenshumör, tillslut stod jag inte ut...ner i vagnen och ut, ut, ut...vi behövde komma ut... jag hatar såna här dagar..psykiskt påfrestande...

Sådärja, då fick jag vräka ur mig också :)

Kram på dig, Anna!