onsdag 24 augusti 2011

Klen.

Ja, idag är jag klen. Har vart hemma från jobbet tom. Hjälpte M att få iväg kidsen innan jag däckade på soffan och sov i över 3 timmar som en klubbad säl. Vaknade till en gång, undrade vart jag var, rusade in och kissade innan jag tvärslocknade igen.
Vaknade av att M kom hem då han skulle hämta kidsen igen.

Tyvärr verkar S fått samma bacill som mig :( Hon snörvlar och har rinnande ögon, låter som hon har småsvidigt i halsen och rethosta. Ingen feber men det verkar jobbigt nog just nu ändå. Hon somnade precis och jag håller tummarna benhårt för att hon vaknar myyyycket piggare i morgon så det inte blir några problem att fortsätta inskolningen som planerat. I dag hade hon somnat på mindre än 5 minuter ute i vagnen (??!!??) helt utan protester men som jag skrev igår så var jag ju något inställd på att det skulle funka.

Ja, ska ta min hosta och gå ner och göra en kopp te tror jag. S lär ju sova sisådär och jag är ordentligt trött så det blir nog tidig kväll för mig ikväll...

1 kommentar:

Josefine sa...

krya på dig vännen!