tisdag 14 juni 2011

Bla bla bla…

Ja, snart dax att gå o lägga sig.
Hoppas på en bättre dag i morgon. En mkt bättre dag. Annars bryter jag nog ihop.

Jag är på väg att få mens dessutom. Gör inte livet lättare. Till o med ansiktet är kört då o man känner sig ful som stryk.

Tröttheten är så påtaglig. Men då jag nu äter både b12 och zink känner jag mig ändå som att jag har nån slags gnista under allt. Dr J ringde mig ännu en gång förra veckan. Förutom om zinket. De vill att jag skall komma in och göra en blodtrycksmätning då man skall göra det i vila, i rörelse osv… Med tanke på mitt låga blodtryck känns det bra att få det kollat på flera sätt än vid vila. Sist vi mätte hade jag precis innan genomgått en neurologisk undersökning där jag skrattat som en dåre då dr kittlat mig under fötterna för att kolla nån nerv och ändå var mitt bt lägre än vad det borde vara vid fullständig vila. De vill se nu om mitt bt går upp alls då jag ex reser mig eller vad yrseln o allt beror på.

Jag är verkligen i stort behov av denna kommande semester, det är så trist bara att man ska behöva stressa som en dåre de sista dagarna för att öht hinna med. På jobbet skulle jag nog räkna det som just nu att jag ligger efter. Ordentligt.
Hemma har vi i morgon på oss att packa. Sen på torsdag är det grillkväll på dagis och på fredag eller lördag ser det ut som det blir avresa till mora. Soooom jag längtar. Vi lämnar Mattias hemma och drar uppöver. Ska bli skoj att få ha barnen lite för sig själv. Var länge sedan nu. Hoppas på massor av roliga händelser…

Med tanke på händelser, googlade på majstångsresning…
I färnäs är det den 23.e klockan 18 & 19 – shit pommes vad skoj! Jag ska äntligen få ta med barnen på riktig majstångsresning!

Nu blev jag lite gladare =)
Dax att avsluta o gå o sussa. Skulle lägga mig i tid ikväll – det sket sig.
Natti!!

/Annapanna

Inga kommentarer: