fredag 17 juni 2011

Humöret?

Humöret är i botten. Jag ska försöka sova lite men då börjar ett gäng ungar låta satan utanför vårat inte så lite lyhörda hus... Klockan närmar sig 23...
Det är väl vid 22 man ska lugna sig i såna här områden? Ett gäng fjortisar som hojtar o har sig.

Jag har försökt idiotpacka. Ser ut att jag ska köra själv i morgon. När, var och hur har jag inte lyckats planera ännu men just nu känns det som jag aldrig kommer vilja åka hem igen. Behöver helst komma iväg så det är möjligt med lunchsoven i bilen... Men det ska spöregna enligt klart.se fram till ca 14 och D är ännu inte så frisk. Har fortfarande massor kvar att packa o M ska o måla med sin mamma så det blir packa o fylla bil med barnen på varsin höft typ. Lätt som en plätt?

Nepp, försöka sova då!

1 kommentar:

Plupp sa...

Du fixar det!! Å tänk vilken meditation att köra själv, du kan lyssna på radio brukar vara bra program på sommarn, eller spela just den musik DU vill. Hoppas barnen sover när du kör. Om inte ladda upp med saker de kan mumsa på, läsa en bok osv. Det kommer gå kanoners vet du! Fortsätt gärna e45 upp mot Arvidsjaur, he he..Finns sovplats, mat, kaffe, leksaker osv..Kramen