söndag 26 juni 2011

Hemma!

Ja, vi kom hem till slut... Efter stopp i Sala för lek o blöjbyte, stopp i Enköping för mat och även shopping på Ica maxi. Hemma har vi packat upp massor, tvättat, lekt med barnen, lagat & ätit mat, duschat, möblerat om, plockat & ätit mängder med smultron o nu nattar vi barn...

Har lite jobb att göra - tro det eller ej - men sen ska jag ha semester på riktigt. För i morgon har vi planer på en hemmadag, vi ska packa upp lite mer, tvätta, plocka undan mer, motionera, leka o busa mm. Måste känna ledigheten oxå, sen är det dax för en tur till tjockholm för att försöka reparera Mattias ajföööön.

Möblerat om ja - ingen större doning men vi försöker få S att sova på en 90-säng på golvet istället för den resesäng hon sovit i senaste månaderna. Har lagt henne för en liten tid sedan o förklarade "reglerna". Hon nickade o höll med men sen har jag inte hört henne nåt mer, hon snusar lite därinne... Kan hon ha somnat? Vågar inte ens hoppas o tänker nog inte ens skriva ngt som helst resultat om hur jag trott att det gått innan jag har facit i hand. Om hon somnat behöver det inte ens innebära att natten ens blir ok...
Håller mig till att önska tror jag.
Oj... Tjuvkikade... Just nu ser det ut såhär:

Ska försöka ta mig ner utan att väcka henne också då...

Mer senare kanske...

Inga kommentarer: