söndag 12 juni 2011

Trött & seg..

Jag är trött o seg, har en huvudvärk som vittnar om ett roligt partaj igår och massa funderingar i skallen...

Min älskade mamma har varit här och tagit hand om mina värdefullaste o de verkar ha haft det så bra så, precis som vi trodde!

Blev sent dock, 2 kom vi hem - o då gick vi hem först... Det var sanslöst skoj!!! Tipspromenad, kanongod mat, musikfrågesport, massor med dryck... Till och med fick jag mig en svängom på dansgolvet innan kvällen var slut för oss, ibland hade man önskat att man inte behövde tänka på morgondagen men att vara bakfull är bland det värsta jag vet o jag har ingen vidare lust att må så allt för ofta - men gårdagen är verkligen värd det!

Fler bilder kommer då jag tömt kameran ikväll :)

/Annapanna

1 kommentar:

Evelina sa...

Underbart att ni hade en trevlig kväll och utan er inget partaj. Tackl för all hjälp med allt! Underbara ni!! kram