söndag 5 juni 2011

Välkommen!

Jag hade verkligen inte tänkt byta adress igen men vissa omständigheter har gjort att jag “måste”. Jag köpte plats att tanka upp alla våra foton digitalt på nätet och när allt är klart o määäängder med foton är på plats så märker jag att det är ännu ett google-konto och det är ett skit att sitta och logga in och ut mellan de olika kontona så nu kör jag på ett och samma. O det är lättare att flytta bloggen än att köpa ny plats på nätet och börja tanka alla gb igen.

Så, här bor jag nu. Välkommen! Jag skall försöka göra det hela lite hemtrevligt under kommande veckor och så har jag även gjort en till blogg där jag bara exporterat alla gamla inlägg jag någonsin skrivit i blogger (tror från 3 olika bloggar) o dem finner ni HÄR.

Kommer nog växla mellan att vara låst blogg och öppen så vill ni av ngn anledning vara säkra på att ni får läsa allt då det skrivits får ni kommentera o ge mig er mailadress så kan jag lägga till er i läsa-listan, annars får ni läsa när ni kan. Ibland är en del saker känsligt för stunden men när man lyckas lägga saker bakom sig så spelar det inte så stor roll och det är vid sådana stunder som man vill veta vilka som läser och vilka som vet saker om en.

Nja, nu bidde det ett välkommen iaf. Nu ska jag snart gå o sussa lite.
På återseende!

/Annapanna

Inga kommentarer: