onsdag 15 juni 2011

Trött.

Jag är så löjligt trött. Känner mig helt inpackad i plast eller nåt. Hör knappt vad folk säger, reagerar inte, ser inte annat än datorn – hjärnan orkar inte snappa upp saker.
Däremot frå jag massor gjort, fullt fokus på den uppgift jag gör för inget utanför kommer in…

Har tagit ett beslut om förändring. Ska sova tidigt – skit samma vad jag gör – ska gå o sova istället. Så direkt jag eventuellt börjar återfå orken ska jag börja köra ngt slags motionspass innan oxå – cykla, zumba eller en löprunda. Har jag på ngt sätt kommit igång med detta till efter semestern kan kvällarna bli bra då vi börjar jobba igen sen eftersom jag dessutom går ner i arbetstid då o kommer få mer fritid, skönt då att inte sumpa allt i soffan på kvällen…

Men det hjälper inte med framtidsplaner nu, är likförbannat knappt vaken.

Hem – shoppa – packa – sova!
/Annapanna

Inga kommentarer: