torsdag 16 juni 2011

Ska gå o sova lite. I morgon har jag myyycket att göra. Både på jobbet och hemma. Skulle helt seriöst behöva fler timmar på dygnet som följer...
Synd dessutom att jag inte hunnit gå ner i tid för då hade jag slutat 15.30 o inte 17 i morgon...

Vi fick hoppa grillkvällen på dagis idag, tråkigt att missa den för det hade nog vart både roligt för barnen och trevligt för oss "vuxna".
Istället har jag packat mina kläder + fått lite ordning på styrelsepapper, ska bli skönt att lämna ifrån sig allt!

Kanske blir ordning på mitt liv oxå snart ;) mer tid till barnen - mindre måsten som stressar mig... Mer tid till roligare saker över huvud taget!

Vi upptäckte att vi har en familj svalor som bosatt sig under vårt tak, förstår inte hur de lyckas ta sig in men på nåt sätt gör de det - ovanför väggen under takfoten... Googlade för att se om de på ngt sätt skadar o får läsa att det innebär tur om de flyttar in i huset - hoppas det stämmer då!

Gick till en granne för att få en underskrift på ett protokoll när en karl var ute o flög... Han satt i ngn stolanordning med motor och typ segelflygsskärm... Galen man!

Himlen var läcker ikväll!

Nu ska jag försöka mig på lite sömn. Ingen av D & S sover speciellt bra ikväll låter det som..

Natti Natti!
/annapanna

1 kommentar:

Sinsano sa...

Han som flög kan vara Mårten. Han är inte som alla andra men väldigt skoj! Min vän!