tisdag 14 juni 2011

Klagoinlägg…

Skall förtydliga, detta är inte ett forum för mig att klaga på saker – ibland har jag säkert både tänkt fel och agerat fel men det jag skriver här är mina känslor, mina upplevelser och mitt liv.

Orkar/vill ngn inte läsa o tycker jag har fel så behöver ni heller inte läsa.
Jag har alltid skrivit dagbok, hela mitt liv. Sedan jag började blogga så har det vart mindre dagbok o mer blogg – förblir så och då den dessutom numera är låst för endast dem som vill läsa får ni även stå ut med mindre upplyftande inlägg ibland.

Take it or leave it… typ.

Jag är som sagt medveten om att det finns andra vinklar på det mesta som händer och tro mig – jag klurar ut sådana ibland jag med i efterhand men jag skriver det jag tänker och känner.

 

Oj… vad otrevligt det lät – ville bara förklara direkt =)

Inga kommentarer: