tisdag 14 juni 2011

Kontrollen brister...

Ja, ordningen är rubbad. Hela jävla dagen har vart konstig tack vare att jag försov mig i morse. Jag är sur och grinig o känner mig allmänt fel!

Dagen har rullat på i sakta mak. Motgångarna har avlöst varandra. Kontakter jag haft har varit med sura kunder och folk som det inte ens gått att förklara saker för - menar inte kollegorna då!

Hemresan gick fint, tåget kom i utsatt tid o allt. Hemma skulle jag bara vara i en timme innan jag skulle iväg på ett möte på dagis jag sett fram massor emot. D's nya avdelning inför hösten skulle presenteras, lokalerna visas medan mer och mindre viktig info delades ut. 19 skulle jag va där, pumpa cyklarna hade vi inte lyckats med o regnet föll så jag skulle ta bilen och väntade in i det sista.

Vid kvart i sju sa Mattias "men, skulle inte du va där..." så avbröt han sig... Vaddå? Inget mer... Kollade på det fina kort Daniels fröken o hans dagispolare vart o lämnat "välkomna på möte 18.00-19.00... Va faaaan!!!

Tårarna rann utmed kinderna, snacka om droppen som fick bägaren att rinna över. Jag missar inga möten! Jag ville verkligen verkligen dit! Fan fan fan!
Känner mig helt värdelös efter denna dagen. Känner mig oxå lätt stressad över allt som måste bli klart till helgens avfärd till Dalarna. Än en gång kontrollen, jag har inte kontroll...

Har i morgon på mig att packa - för en hel vecka borta, måste få ordning på det...

Ska skriva mer, strax, från datorn. Ska bara klämma lite mat...

1 kommentar:

Josefine sa...

oh... stor kram.. vilken jobbig dag. förstår din frustration och ledsamhet över att missa mötet... usch så jobbigt!! kramar