fredag 17 juni 2011

Semester!

Japp, SJU veckor härlig semester ligger framför mig. O på riktigt börjar den egentligen inte ens än... Nu är det först helgen som tillhörde veckan som precis vart som ska avverkas, vi ska bli friska och inte behöva gråta i tvinga i ngn medicin. D har nästan obemärkt tagit blodprov idag, gjort halsprov och genomgått hälsoundersökning... Men lite medicin ska det va en hel kamp att få i honom... Så trist.

Jag är trött. Så enormt trött. Men jag fnular på hur jag ska göra med att ta mig till mora.. Frågan är bara hur jag ska lösa allt. Då D blev krasslig sket sig allting så nu är frågan om jag kommer iväg innan midsommar.. Men vem är förvånad!? Varför skulle jag det? Alla planer hänger på en sak. Kanske skulle stanna hemma, leka, busa, mysa o bli friska istället för att stressa om detta...

Gonatt!
/Annapanna

Inga kommentarer: