tisdag 28 juni 2011

Too late!

Ja, vad fan gör jag uppe så här sent?
Snart dax att gå upp igen ju! Började må superdåligt på kvällen o har befunnit mig en hel del på det lilla rummet, måste vart min mage som inte fixade pizzan men nu är det mycket bättre.

Ikväll tror jag att jag bar tillbaks S ca 20 gånger innan hon somnade men hon fick för sig att det var roligt ;)

Vi har gjort sååå mkt idag; tvättat o städat, klippt gräs, shoppat, vart hos Mattias mamma en sväng, gått promenad, lekt, fixat ute, ätit pizza...
På kvällen har jag sorterat bilderna från Dalarna och tankat upp på vårt konto på nätet där jag sparar dem förrutom på dator osv.
Får försöka hinna bjussa på några i morgon.

Nu måste jag soooova! Natti Natti!

S sov lunch...

Så gott o så länge att jag fick väcka henne..

D visade vilka legosaker han önskar sig...

Vi åt pizza...

S var stark:

Det badades i poolen..

1 kommentar:

Madde sa...

Jösses vad S är lik dig på kortet i poolen :)

Kram