lördag 25 juni 2011

Sista dagen...

Japp nu avslutar vi sista dagen i färnäs för denna gången och i morgon ska det packas, stuvas o åkas 26 mil hem, med blandade känslor...
Klart jag vill till mitt hem, mina saker & mina rutiner... Men jag hade helst sett att det hemmet låg här i detta riktnummerområdet iaf... En dröm jag har och som aldrig kommer inträffa...

Dagen har innehållit blandade saker. I morse var det lugnt o vi slöade o lekte medan det regnade ute. När S sovit lunch var det slut på regnandet o vi gick ut o lekte, efter en promenad så somnade D o vi fick väcka honom till middagen.
När vi ätit åkte vi till Bjäret o firade ännu mera midsommar och dansade runt ännu en nyrest majstång. Lite fika på det i mosters stuga o nu sitter jag här... Ska strax gå o lägga mig, natten som var bjöd inte på så mkt sömn. S gallskrek titt som tätt o var helt otröstlig + att hon snurrade runt så jag har legat längst ut på kanten på sängen, ibland i fotändan, ett tag har jag setat... Hoppas kommande natt är bättre..,

Lek i sandlådan...

Trött kille...

På väg mot majstången...

Mys i stugan då regnet började falla igen...

Inga kommentarer: