torsdag 9 juni 2011

Lägger Fifi...

Tiden rusar fram... I morgon är det fredag igen, hur det nu gått till. På lördag ska vi på roligt partajj, hoppas kidsen här hemma mår bra så man slipper sitta och oroa sig.

När man vaknar på söndag är det snart måndag igen o endast 1 vecka kvar till semestern! EN endaste liten vecka, jag ser så mkt fram emot det! Känns som vi har massor med roliga saker på g! Nu är frågan bara hur början blir för det ser lite tokigt ut med bilen är vi rädda för. Vi lämnade ju in den igår för omlackning o skulle få tillbaks den nästa fredag... Nu verkar de inte ens ha hunnit sätta igång med den än och då är frågan om de kommer hinna... På lördagen är det tänkt att barnen och jag ska brumma hem till mina föräldrar...

Efter min sju veckor långa semester så kommer jag gå ner i tid på jobbet, 1 timme per dag bara men det kommer göra sjuuuk skillnad! Minns då jag gjorde det förra gången o man fick ett helt annat liv! Kommer sluta halv 4 och senast 4 o det blir sååå nice!

Idag har jag vart lite less på massor av saker men tack vare att jag väntat ända till nu så har det redan börjat gå över iaf, skönt det!

Sofie somnade visst direkt jag lade ner henne i sängen verkar det som så nu ska jag ner o röja lite - ser ut att vi får besök i morgon :)

Inga kommentarer: