tisdag 21 juni 2011

Dagarna rusar...

Ja, dagarna försvinner, har ändå inte fått gjort ngt av allt jag tänkt. Förkylningar sätter käppar i hjulen för allt. O nu ligger jag i sängen, borde sova me n måste verkligen göra ett försök till att få ur mig några ord.

S är sjukare än sjukast, i morgon ska jag försöka få tag i en läkare som kan och vill kika lite på oss. Jag har haft ordentligt ont i halsen + ingen röst sedan i lördags nu. S verkar ha fått samma o vaknar o bara skriker helt tröstlöst hela tiden.

D verkar bättre men var trött idag.

Han somnade idag o var mer eller mindre helt omöjlig att väcka. Fick va uppe till 21.30 sen innan vi lade oss.

S vaknar redan massor, mamma ska försöka sova med henne...

I morgon ska jag ringa på morgonen... Hur mkt ska vi sätta på att vi inte kan få ngn hjälp i denna kommunen?

Känner att det inte kommer bli ngn mängd sömn inatt trots min mors insats - är lite orolig för S o tycker framförallt fruktansvärt synd om henne... Jag tycker ju att JAG har ont i halsen.

Har massa fina foton i datorn nu men hinner ju aldrig få ut dem, tiden räcker verkligen inte till...

Natti!!
/annapanna

1 kommentar:

Lycklig fru sa...

Sofie ser verkligen hängig ut på bilden. Lilla gumman. Håller tummarna för att ni får tag på en läkare.
Krya-på-er kramar i massor.