fredag 10 juni 2011

Provhyttsglädje!

Ja, på lunchen idag tog jag en hel timme för att gå i affärer - för mig själv helt och hållet. Började rent allmännt med att strosa runt i affärer jag inte ens besökt sedan innan D flyttade in i magen. Hittade nada! Sprang iofs på några söta Odd Molly plagg men de prislapparna avskräckte mig ordentligt, o då var det ändå så att man skulle få dra av 50% innan man lämnar över pengarna.

Egentligen var det inte såna kläder jag behövde nu, har en klänning jag aldrig använt men tänkte inviga på partajjet i morgon, däremot behöver jag ngn typ av bh då som inte finns i min garderob.. O inte fanns den heller på lindex, Åhléns eller Triumph... Men jag har testat ett helt gäng med bh's i jakten på den där jag behöver å vet ni!!?? Det var nog första gången jag kunde kosta på mig ett liiitet leende åt min egen spegelbild, i en provhytt dessutom!!
Lycka!!!

Tyvärr slutade det dock med att jag hade ett paket blöjor med mig tillbaks till kontoret så jakten fortsätter i morgon, med inte fullt lika ensam så då blir det säkert ett impulsköp :)

/Annapanna

Inga kommentarer: